Росіяни не можуть отримати права на проведення турнірів з CS2 та Dota 2, тому вигадали схему
Росіяни придумали, як «легалізувати» нелегальне використання комп’ютерних ігор для проведення кіберспортивних змагань. Це стосується популярних у світі кіберспортивних дисциплін, які вони хочуть використовувати, проте не можуть отримати на це ліцензію.
Відомо, що всі розробники ігор для проведення великих змагань вимагають купувати чи отримувати у них ліцензію, інакше проведення змагання, розіграш призового фонду, продаж білетів і тим більше ставки на подію будуть вважатися незаконними і розробник може подати на організаторів до суду.
Більш того у РФ бояться, що порушення ліцензійної угоди може обернутися санкціями щодо російських кіберспортсменів на міжнародних змаганнях. Про це інформує GameInside, посилаючись на Комерсант.
За словами росЗМІ, правовласники «ігнорують звернення російських організацій для укладання ліцензійних договорів щодо використання їх ігор у спортивних цілях».
Найбільшим великим турніром, яким опікується безпосередньо президент Росії Володимир Путін є Ігри Майбутнього, які мають відбутися у лютому 2024 року в Казані і їх організатори не можуть купити ліцензію, бо розробники ігор їх просто ігнорують! Серед дисциплін мають бути присутні і Dota 2 та CS2, де у російських кіберспортсменів традиційно дуже сильні позиції.
Попри можливості отримати дозвіл від Valve, в Росії вирішили створити якусь незрозумілу структуру «Єдиний агрегатор винагород за вільне використання творів», куди організатори турнірів будуть перераховувати якісь незрозумілі ліцензійні відрахування, суму яких невідомо як визначатимуть і які будуть накопичуватися у фонді і чекати, поки їх не запросить правовласник гри.
У разі якщо правовласник не попросить ці гроші протягом трьох років, буде вважатися, що він від них відмовився і ці гроші спрямують у Федерацію комп’ютерного спорту Росії та на розвиток російських комп’ютерних ігор.